Әдістемелік жұмыстар » №30 мектеп-гимназия
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54-20-14
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-20-14
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Әдістемелік жұмыстар
"Жаңартылған білім мазмұны жағдайында саралау тəсілдерінің білім сапасын арттырудағы рөлі" тақырыбында семинар- тренинг
01
февраль
2019
"Жаңартылған білім мазмұны жағдайында саралау тəсілдерінің білім
1 ақпан күні 30 мектеп-гимназиясында Педагогикалық шеберлік орталығының Тараз қ. филиалының тренері Əлтаева Шакизат Құдайбергенқызы "Жаңартылған білім мазмұны жағдайында саралау тəсілдерінің білім сапасын арттырудағы рөлі" тақырыбында семинар- тренинг өткізді. Ұстаздар тақырып бойынша сұрақтар қойып, ойларымен бөлісті.
Коучинг
12
январь
2019
Коучинг
Ақтолқын Бұралқықызының мұғалімдермен өткізілген коучингі өте қызықты болды. Мұғалімдер ойда жүрген ойларын ортаға салып, қызу талқылап, бір- біріне тиімді кері байланыс бере білді.
Коучинг
12
январь
2019
Коучинг
Мектеп директоры Есеева Рахия Райқұлқызы мектеп ұжымына "Lesson study" дегеніміз не? "Сабақты зерттеу" тақырыбында коучинг семинар өтті.
" Ағылшын тілінде жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL әдістемесін қолдану" тақырыбында қалалық семинар- практикум
25
декабрь
2018
" Ағылшын тілінде жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL әдістемесін
Биология,физика, информатика,химия пәні ұстаздары " Ағылшын тілінде жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL әдістемесін қолдану" тақырыбында қалалық семинар- практикум өткізді. Онда жаратылыстану бағытындағы пәндер мен ағылшын тілін кіріктіріп оқыту әдісін қолдану арқылы мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсетті. Мектептің жылыжайында биологтар оқушылармен бірге көкөністер егіп, бақылау, зерттеу жұмыстарын көрсетті.
Bilimland көп салалы сайты туралы семинар өткізілді.
08
декабрь
2018
Bilimland көп салалы сайты туралы семинар өткізілді.
8 желтоқсан күні №30 мектеп-гимназия ұжымына білім берудегі ақпараттық технологиялар, баршаға қолжетімді, сапалы білім аясында Bilimland көп салалы сайты туралы семинар өткізілді. Семинарда I-test, I-mektep, twig-bilim ағылшын тілінде оқытылатын сабақтарға бейнероликтер ресурсы туралы айтылды.
Сабақ беруде сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін жасауды үйрену
06
декабрь
2018
Сабақ беруде сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін жасауды үйрену
Мұғалімдер бірігіп сабақ жоспарын жасап, сабақты зерттеп, оқушының үнін тыңдауға дағдыланды. Сабақ беруде сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін жасауды үйренді. Әр сабаққа ізденіспен келу дағдыға айналуда.
Мектеп- гимназия ұжымы Елбасының "Ұлы даланың жеті қыры' атты мақаласын оқып танысты.
22
ноябрь
2018
Мектеп- гимназия ұжымы Елбасының "Ұлы даланың жеті қыры' атты
Мектеп- гимназия ұжымы Елбасының "Ұлы даланың жеті қыры' атты мақаласын оқып танысты. "Болашаққа бағдар, рухани жаңғыру" бағдарламасының жалғасы болған бұл мақала бізді шабыттандырып, рухтандырды. Шынымен әлем халықтары көз тіккен, қызыға қарайтын жәдігерлер біздің ұлы даламызда тұнып тұр. Еліміздің осы жеті кереметін жас ұрпақ бойына әр сабақ сайын сіңіруіміз керек.
"Критериалды бағалауды тиімді қолдану - оқушыларлың қабілетін арттыру негізі" тақырыбында облыстық семинар
15
май
2018
"Критериалды бағалауды тиімді қолдану - оқушыларлың қабілетін арттыру
№30 мектеп- гимназия ұстаздары "Критериалды бағалауды тиімді қолдану - оқушыларлың қабілетін арттыру негізі" тақырыбында облыстық семинар өткізіп, КБ бойынша іс-тəжірибелерімен бөлісті. Оқушылар ғылыми жобаны үш тілде қорғап, ғылыми эксперименттік жұмыстармен таныстырды. Ұстаздар ашық сабақтар, көрсетіп, коучингтерде ой бөлісті. Семинар практикумға облыстық мектептердің директордың орынбасарлары мен жаңартылған білім беру бойынша жұмыс жасап жатқан ұстаздар қатысты.
"Тим-ти-чинг" əдісі
01
март
2018
"Тим-ти-чинг" əдісі
№30 мектеп- гимназиясында 1- сынып оқушыларымен "Тим-ти-чинг" əдісі арқылы тренер мен мұғалім Сүлеймен Ақбота бірлесіп сабақ өткізу сəтінен
Семинар сабақ
27
февраль
2018
Семинар сабақ
Ұстаздарды жаңартылған білім беру мазмұнында қалыптастырушы бағалауды үйрету мақсатында мектепішілік семинар өтті. Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін дұрыс қоюды үйреніп, топтық, жұптық тəсілдерін меңгеріп, оқушыны өзін- өзі бағалауға уйрету жолдарын ұстаздар меңгерді.