Коучинг сабақ » №30 мектеп-гимназия
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54-20-14
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-20-14
Нашар көрушілер
нұсқасы
12
февраль
2018

Коучинг сабақ

Апта

Күн    10

Күні:

Тренер   Есмұрзаева А.Б

 

Тақырыбы

1-сабақ: Диалогтік оқытудың мәні.

2-сабақ: Оқу сапасын жақсарту мақсатында сабақта әңгімелесуді пайдалану әдістемесі.

Мақсаты

Мұғалімдер тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдеріне талдау жасайды. Мысалы, жауап алу жәнетоппенжұмысістеуарқылы.

Нәтижесі

Мұғалімдер жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, әңгімені жеке оқуға ықпал ететін педагогика құралы ретінде тиімді қолдану туралы өз идеяларын тұжырымдайды.

Түйінді идея

Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі.

 

Оқыту барысы

1 – сабақ

5 мин

5 мин

                 

 

 

 

 

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

30 мин

 

10 мин

 

10 мин

 

Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар.  

  1.Миға шабул. «Үш сауал»  арқылы мұғалімдердің ойын жинақтау. 

  2. «Жүрек, қол, бас»  қиынды суреттері арқылы топқа бөлу

    3.  Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Зерттеу материалдарын түсіндіру үшін Нейль Мерсердің кіріспе

таныстырылымын пайдалану. Мұғалімдердің сұрақ қоюы және оны стикерде жазбаша ұсынуы. Шағын топтарда жұмыс істейтін мұғалімдерге сыныпта әңгімелесуді пайдаланған кезде пайда болатын кедергілерді қарастыруға арналған зерттеушілік сипаттағы диаграмма жасауды ұсыну.

 

Ресурстар:

4 Диалогті пайдалану таныстырылым көрсету. (Білім беру платформасын қара).

Топтық жұмыс туралы нұсқаулық (Білім беру платформасын қара).

Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту: топтық жұмыс жүргізу (Білім беру  платформасын қара).

Әңгіменің бес үлгісі (Білім беру платформасын қара).

Сіздің диалог тәсіліне қатысу дәрежеңізді анықтау.

Ресурстар:

Сыныптағы диалогтік тәсіл мен ағымдағы тәжірибеге көзқарас (Білім беру платформасын қара).

5.     Бейнежазба көрсету, талқылау.

«Екі сәби әңгімесі», «Үш тотықұс әңгімесі», «Қошқар мен теке» бейнефильмдерін көрсету. Топпен жұмыс. Постер құру.

6.   Белсенді және белсенді емес сабақ (Білім беру платформасын қара).

Тренер жіктемесі. «Белсенді сынып» таныстырылымын көрсету

«Бірге ойлаймыз, сөйлесеміз» кестесі (Білім беру платформасын қара).

• Сұхбатты жоспарлау: сыныптағы интербелсенді оқыту және сұрақтар қою.

Бағалау, Күн бойынша рефлексия. «+ - ?»

 

 

 

 

 

2 – сабақ

5 мин

 

30 мин

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

         10 мин

 

 

 

 

    1.    Дене қимыл жаттығулары

    2.     Ресурстар:

Сұхбат өткізуге арналған жоспар (Білім беру платформасын қара).

Джигсо әдісі бойынша тапсырма (Белсенді оқу әдістері) (Білім беру

платформасын қара).

Топтық жұмыстағы рөлдерді бақылау (Білім беру платформасын қара).

Жауап алу арқылы сыныптағы әңгімені дамыту (Білім беру платформасын қара).

«Жауап алу» тақырыбының материалдары (Білім беру платформасын қара).

• Жауап алудың тиімді дағдыларын дамыту

Ресурстар:

Бейнежазба: Ашық сұрақтар (Білім беру платформасын қара).

Жоғары деңгейлі сұрақ құрастыруға арналған сөйлемдердің үлгілері (Білім

беру платформасын қара).

Жауап алудың тиімді дағдыларын дамыту (Білім беру платформасын қара).

• Интербелсенділікті арттыруды жоспарлау

Ресурстар:

Топтық өзара әрекет сапасын бағалау (Білім беру платформасын қара).

Талқылауға арналған тапсырма (Білім беру платформасын қара).

Әңгіме туралы әңгіме   (Білім беру платформасын қара).

«Сиқырлы шаршының» негізгі ережелері (Білім беру платформасын қара).

«Сиқырлы шаршы» (Білім беру платформасын қара).

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:  Жұппен жұмыс

 Мұғалімдер сабақтарда сұхбат жүргізуді бағалау және жоспарлау үшін

төрт адамнан жұп болып жұмыс істейді.   Топтың өзара ықпалдасу сапасын бағалау.  Әріптестермен оқушылар мәтінді талқылайтын 1 және 2-диалогтардың жазбасы бойынша өзара әрекеттесу сапасын талқылау.

Оқушылар әңгіме жүргізу үшін қолданатын қасиеттерді талдау.

Әлеуметтік ықпалдастықтың оқушылардың оқуын жетілдіруге әсерін

талқылау.

Күн бойынша рефлексия «Мен өзіммен бірге ......................... ... алып кетемін, себебі.......

Қосымша оқу:

Мұғалімге арналған нұсқаулық (Білім беру платформасын қара).

Топтық жұмыс туралы нұсқаулық (Білім беру платформасын қара).

Әлеуметтік өзара әрекеттестікті ұлғайту:

Бағалау, кері байланыс, рефлексия. «Чемодан»  әдісі

 

 

Коучинг сабақ

 

Коучинг сабақ

 

Коучинг сабақ

 

Коучинг сабақ

 


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив